tisdag 7 juni 2011

SKÄMMES.

Över en månad sist eller? Skyller på att jag har flyttat och helt enkelt inte orkat. Inte för att jag gör så mkt om dagarna som ni vet, men jag har inte mått helt 100. Fogarna bråkar, speciellt den fram. Det är så varmt att jag inte ens ids klä på mig om jag inte måste utanför dörren.

Men nu har det börjat bli bättre. Igår var det sex veckor kvar till bf, idag är det 40 dagar. Sist vi var hon bm kunde hon konstatera att Freja snart ligger med huvudet nedåt. Så fort hon gör det så jävlar. Ut och gå satan, till fogarna blöder, för nu orkar jag inte vänta längre...
Freja som f.ö. heter Zlatan hemma hon päronen. Mamma vill ju inte veta, men jag och pappa pratar som om det vore en pojke och hon sparkar ju så mkt att Zlatan känns passande. Nu har hon iofs börjat lugna ner sig. Hon är livlig, men "skruvar" mest på sig och hickar, speciellt när jag druckit cola (?).

Aja, nu vet ni lite mer. Ska uppdatera er imorn, lovar!

[ it's the final countdown ]

Inga kommentarer: