tisdag 28 juni 2011

Så jävla bra.

Är jag alltså.
Galet aktiv dag (för att vara jag).
BM kl 9.15. Allt såg bra ut. Kurvan börjar plana ut, troligtvis eftersom Freja börjar sjunka = YES. Hon dubbelkollade med ultraljud för att se att Freja verkligen låg med huvudet nedåt, vilket stämde. BM sa att det var bra att jag hade massa förvärkar. Vi fick förlossningsbrevet utskrivet som BM på Aurora hade skrivit ihop efter vårat besök. Ska komplettera med lite andra saker som jag kommit på, men i stort hade hon fått allt rätt.

Sen blev det en kort tur i V-by. A. behövde shorts. Jag fick plocka på mig ett antal för att han skulle få välja. Han skulle ju bara in en kort sväng på Game (behöver jag nämna att jag fick ringa honom eftersom han hade glömt tiden? Nej. Trodde inte det.). Fina shorts blev det!

Kom hem, kollade på film (behöver jag nämna att jag somnade efter halva? Nej. Trodde inte det heller.). "CB4" var filmen, som vi såg klart senare på dagen. Faktiskt ganska rolig, jag somnade inte ifrån den frivilligt.

Efter tuppluren, på två timmar, bestämde vi oss för en liten utflykt. Ängbybadet och Dao Beach. En bit att gå från tunnelbanan, men det gick bra. Har fått sota för det hela kvällen, men wtf, det är inte som om jag inte har ont hela tiden iaf. Det var lätt värt det. Mysigt ställe som jag och Freja nog kommer hänga på en hel del så länge vädret tillåter.

Utflykten varade i tre timmar. Kom hem, kollade klart på filmen och sen två avsnitt av "Supernatural". Måste säga att jag är positivt överraskad, jag gillar verkligen den serien.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Skulle kunna bada, men A. verkar trött och han gillar inte att jag badar när han sover. Det är faktiskt inte helt omöjligt att jag inte skulle ta mig upp, det har hänt. Sen badar jag nog hellre när han är vaken ändå. Gud vad najs det vore med en lyftkran!

Men först ska jag dela med mig av denna bild:

A. tyckte det såg ut som en "Åh nej, mer räkningar!". Klockers!

[ tjugo; tvåa nolla ]

Inga kommentarer: