söndag 12 juni 2011

501.

Levi's klassiker. Det här blir nog inte en klassiker.

Dagen har varit väldigt produktionsfattig. Somnade kl 3. Vaknade kl 11.30, eller blev väckt rättare sagt. Det var nog lika bra, jag hade kunnat sova hela dagen. Sen åkte vi en sväng till V-by, åt lite, jag köpte en badkarsmatta och lite annat krafs på Lagerhaus. Kom hem, slötittade på TV, somnade. Vaknade, gjorde en pizza. Slötittade på lite mer TV och nu sitter jag här.

Hoppas på en mer händelserik morgondag. Ska träffa Charlotte och Ella (MYS) en stund och sen ska jag ta tag i garderoberna. Kanske packa upp nån kartong eller tre. Jag har inte orkat göra någonting sen jag flyttade till 165, det börjar bli riktigt jobbigt att vara gravid...

Nej, nu ska jag göra lite nytta. Matsedel och shoppinglista. G ä s p.

[trettiofem; trea femma ]

Inga kommentarer: