onsdag 29 juni 2011

Paket!

Ännu en stekhet dag... kan det inte vänta till efter elefantstadiet?
Har slöat mig hela dagen... vaknade 9, gick upp 10. Åt frukost. Gick och la mig kl 12... vaknade kl 14 och gjorde lunch. Varmrökt makrill med färskpotatis och sallad. Gudars så gott!
Slöade lite till och gick sedan ner för att hämta ut ett paket med babyprylar (okej, jag köpte ännu ett paket Piggelin, jag erkänner). Nu börjar det kännas bebis...


Skötväskehelvetet löste sig själv. Hittade ett set med skötväska, regn- och myggskydd från Cressent för 499,- i samma färg som vagnen. Det fick duga. Den matchar iaf. Sen har vi köpt ett flaskställ, en gallerfilt, skötbädd och mobilleksak i Mumin. Vi ska ju ha en byrå som skötbord, så en bädd med höga kanter fick det bli!
Nu är så gott som allt till vagnen klart, bara kisskydd, lakan och kudde kvar.

Imorn ska jag pallra mig iväg till frissan. Bästa Charlotte ska sommarfixa mitt hår, trots att hon är mammaledig. Underbara människa!
Efter det ska jag hänga en sväng med Lili, om vi hinner innan hon ska springa runt och träna med sekten i nån park i stan, haha!

Kanske ska börja med maten..? Är dock inte speciellt hungrig i den här värmen...

[ nitton; etta nia ]

Inga kommentarer: