lördag 11 juni 2011

500!

Mitt 500:e inlägg. Rätt viktigt också. Eller inte. Jag har skötväskeproblem. Jag gillar dem inte. Därför jagar jag vanliga väskor som är rymliga och skulle kunna funka som skötväska, eller som jag skulle kunna få att funka som skötväsa. Det är inte så svårt att fixa en insats med fack eller sy på extra remmar så den går att knäppa på vagnen. Jag har hittat några kandidater, tror det står mellan de från Zara. Den billigare är större, men den saknar ju fickor fram, som jag gärna vill ha. Jag gillar den från KappAhl, men den är nog för liten. GAH. Jag kommer aldrig bli nöjd, så jag får väl nöja mig...

Vad tycker ni? Vilken är finast?

Är gräsänka ikväll. Inte helt fel, men rätt tråkigt. Å andra sidan är det så varmt nu att inget känns riktigt skoj ändå. Dessutom har jag bara två Piggelin kvar i frysen, men jag har sånna "saftglassar" i tuber (?) som man fryser, de får duga.

Måste duscha.

[ trettiosex; trea sexa ]

Inga kommentarer: