onsdag 22 juni 2011

Kryckan.

Har känt mig ganska ok idag. Fogarna har varit inte fullt så elaka som vanligt. Hämtade ut kryckor, så det kanske går lättare p.g.a. dem. Jag gillar dem iaf. Lungan är fortfarande i kläm, men jag har lärt mig hur jag ska leva med den.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Kollade lite på tv, somnade i sängen med A. och katterna (supermysigt), lagade mat (bakpotatis med baconröra), åt lite jordgubbar, persika och grädde. Nu äter jag macka. Gud vad jag älskar att äta! Märkligt att jag inte väger mer... speciellt nu, med tanke på hur orörlig jag är...

Midsommar ska vi fira i Salem! Så himla mysigt. Pappa kommer och hämtar, bästa! Jag fixar inte att åka kommunalt fram och tillbaka.

Ska snart krypa till kojs. Kolla ett avsnitt "Supernatural" som är vår nya serie efter "Heja Björn". Det är så himla mysigt att ligga i sängen och kolla på serier. Katterna kommer och myser och så somnar vi alla fyra tillsammans. Det är nog det bästa med vår nya säng, att alla trivs och får plats. Och snart är vi fem... som dessutom får plats utan problem!

[ tjugosex; tvåa sexa ]

Inga kommentarer: