fredag 10 juni 2011

Dagen som gick.

Hade planer för dagen. Guldet blev till sand. Gick inte alls. Tänkte hämta min mobil som varit på lagning, men orkade inte. Ska ändå in mot stan på måndag, så jag tar den då. Kommer säkert få skicka tillbaka den med en gång, hade samma fel på förra mobilen och den gick inte att laga.
Kan tillägga att jag inte är så imponerade av Mobilbyrån denna gång som jag varit innan. Jag lämnade in mobilen 11/5 och det skulle ta 7-11 dgr. Ringde igår eftersom jag inte hört ngt. "Den har varit klar sen 17/5". Jag hade inte fått ngt mail om det. "Vi smsade; 0737 .. .. .6.". Fast det är inte mitt nr. Det är en 5:a på slutet och jag bad UTTRYCKLIGEN om att få ett mail. Dessutom så sa hon rätt nummer när hon skrev in det i datorn, hur kan man då trycka fel? "Jaha... oj. Ja, den är iaf klar.". Bajs på er!

Den här dagen har som sagt inte alls funkat. Gråtit flera gånger (fråga mig inte vfr, ingen aning), släppte inte ut A, kunde inte vara själv, sovit tre timmar på dagen och varit så i lä.
Kan inte sova på min favoritsida längre, mot A. Freja ligger mer åt det hållet så så fort jag ligger på vänster sida protesterar hon tills jag vänder på mig.
Nej, nu får det snart räcka. Om två veckor så jävlar. Om allt är som det ska så ska jag göra allt i min makt för att sätta igång förlossningen.

På tal om förlossning; status fortfarande vettskrämd. Jag vet inte alls hur jag ska lyckas med det här. Det kommer ju gå på ett eller annat sätt, men jag vill verkligen inte. Inte vill jag ha snitt längre heller, det tar ju sådan tid att läka och dessutom är det fler fördelar med vaginal förlossning. Bara orden "vaginal förlossning"... klubba ner mig och väck mig när det är över!

Nu ska jag duscha, äta något onyttigt och kanske något nyttigt också, sen krypa till kojs!
Btw så vann rätt kille Talang! Att kunna lösa Rubik's kub som han gjorde och har gjort är helt makalöst!

[ trettiosju; trea sjua ]

Inga kommentarer: