torsdag 9 juni 2011

Duracellkanin.

Eller inte. Men jag försöker! Idag har vi tvättat och storhandlat. Sen fick jag handla igen, Piggelinen hade ju tagit slut. Det går inte, om jag inte äter ungefär 100 st om dagen kan jag dö. Bara tanken på att inte ha nga Piggelin i frysen får mig att vilja gråta.

Annars så leker vi Carola här hemma. Vi har en stor golvfläkt och en liten med klämma som vi flyttar runt efter behov. Underbart skönt! Solen ligger ju på hela dagarna, så det blir lätt lite bastukänsla här hemma...
När jag inte leker Carola knarkar jag föräldra-/babysighter och Hemnet. INTE bra. Har fått för mig att flytta till typ Gnesta för att det är så billigt. Hur sjukt är inte det?
Något annat som är kanske inte sjukt, men olustigt och obekvämt är att det är så jävla trångt i magen. Jag kan knappt sitta upprätt, det känns som om revbenen tar i bebis. Bröstkorgen går nästan sönder inifrån, så trångt är det.

Men nu ska jag duscha och sova. Se sista avsnittet av "Heja Björn", säsong 1. Imorn ska jag lägga upp babykläder, vare sig ni vill det eller ej!

[ trettioåtta; trea åtta ]

Inga kommentarer: