fredag 27 mars 2009

Ursäkta min torsdag.

Jag bloggade nästan ingenting. Det finns en väldigt bra anledning för det, nämlingen ryckningar i ögonen och huvudvärk. Den där satans inflammationen tar så på nacken att det sätter sig i huvudet. Sen har jag ryckningar i ögonen, som hänger kvar lite smått även idag. Det resulterade i att det sved utav helvete i ögonen på slutet av dagen...
Dessutom var jag i lägenheten och härjade. Eller ja, som jag sa igår, lillebror. Jocke hakade på också. Vi ska upp en repa idag igen och sen åker jag och pappa till tippen med det sista skräpet. I och med det är lägenheten tömd. Dock inte förrådet, måste få ett i Hässelby först.

Åh. Ikväll ska jag till min man. SOM jag har saknat honom. Nästa helg ska pappa köra dit det sista, sen bor jag med honom.

[ rapattack ]

Inga kommentarer: