tisdag 17 mars 2009

Jag sitter som ett mongo.

Jag är sjukskriven.
Jag har tokont i nacken och armarna. Iom att jag inte kan böja på mina armar utan att ha ont så sitter jag med dom sträckta rakt fram. Jag har en liten dator så tacka fan för att jag ser bra. Den är en bit bort. Sen är jag iofs kort, därav korta armar, som säkert hjälper.

Min arbetsförmåga är helt nedsatt har doktorn bestämt och det suger ju.
Jag är frisk, men kan inte inte göra nånting.
Fördelen med att vara sjukskriven när man i övrigt är frisk är att man kan hälsa på sina andra sjuka vänner. Lili är sjukskriven för streptocker och grejer, men smittar inte. Så imorn ska jag dit och hänga lite. Hon får inte gå ut och jag är så gott som invalid. Ergo; soffan och chickflicks ftw.
Jag har mijlarder grejer att göra, men kan och får inte så I'll enjoy the rest.

[ dålig tv ]

Inga kommentarer: