fredag 27 mars 2009

Quizzes

Hänga på Facebook utan Prinsen är inte så kul. Jag och Prinsen kan tråda i all oändlighet om olika status o.s.v. Så jag har gjort lite quizzes. Här är resultatet:
  • jag är mest lik Pippis pappa; "Du är en mycket stark och matglad person som tillbringar sin mesta tid på havet. Du gillar exotiska platser och du ser dig själv som negerkung bland kurrekurredutterna på Kurrekurreduttön.".
  • mina föräldrar borde döpt mig till Olivia; "You are active and aggressive, but also very beautiful. You have many friends and are very popular among the boys.".
  • jag är som ett par Balenciagaskor; "You have a bold, bright personality that shines through in everything you do. You are a risk taker and enjoy the shock value of what you do in life.".
  • jag borde bo i New York; "You love the busy city life. You want to be able to go out at any hour of the day or night and find an awesome place to eat. You are also very fashionable and are dedicated to your job! You also don't mind extreme temperatures and humidity. You should be living in New York!".

Se där!

[ bakom mina solglasögon ]

Inga kommentarer: