tisdag 10 mars 2009

Lite av varje.

Så jävla trött. Är så trött i huvet att det satt sig i hela mig, hela kroppen. Ska röja ur lägenheten, jag ska fan TÖMMA skiten denna vecka. Orkar inte ens tänka på den längre.
Ledig imorn, men vad spelar det för roll när jag ändå ska upp och göra massa saker. Städa hemma, gå ut med hunden, röja lägenhet, träna. Ja, träna. Tänker inte inte träna för att jag måste göra annat. Jag får effektivisera mig själv helt enkelt. Eller ja, det lär ju bli svårt som fan, men det ska göras.

I butiken just nu så snurrar bl.a. Patrik Isaksson. En låt som alltid får mig att le är 1985. När den kom 2004 gick jag på gymnasiet och min bästa vän Makkan diggade den som fan. Det var så våra liv, speciellt det här;

Kom ge dom tiderna tillbaks
jag vill ha allt dom åren gav
Tröst och skratt var dina svar
När vi var oskiljaktiga
Och jag fick vara din vän
Snälla ta mig tillbaka till livet vi levde igen
1985

Åhh vad jag längtar till lördag. Det står nog mellan Måns och EMD. Men jag kan ju ha helt fel. Det är ju som sagt svenska folket som ska rösta. Fy fan. Vi vet ju alla hur det kan gå...

Orkar inte mer för idag. Imorn ska jag fortsätta. Då ska jag attackera katolska kyrkan.

[ bra grejer! ]

1 kommentar:

Anonym sa...

heja måns!