fredag 13 mars 2009

Underbara pappa!

Jag har världens bästa pappa!
Han har kirrat en symaskin till mig, fint va?
Sen är han sjuuuukt rolig också, min far. Han smsade och sa att den har en dator också, men inte en sån man kan surfa på, utan brodera med. Men han trodde nog att den hade en egen "fazebuuk". Sån är han!
Hoppas allt funkar bara. Fast å andra sidan är jag nöjd bara jag kan sy med den. Det är ju dess primära syfte. Även om det vore rätt skoj att brodera med den...

Nu är jag äntligen hemma hos min man. Han spelar, Resident Evil 5 kom ju idag. Så jag bloggar lite så länge. Jag tycker han kan vara klart snart, jag vill gå och lägga mig. Jag kan ju som bekant inte sova utan honom när jag är här. Jag måste ha honom tätt intill mig. Sen att jag ninjasparkar honom bort från mig när jag väl somnat är en annan femma.

Satt och slumpade fram lite bloggar tidigare... alltså vad har folk för bloggadresser? Vuxna människor med fjortisnamn. Inte exakt ordagrant, men ungefär; naztygirrl, sexymama och sånt, ni hajar. Visst, oktoberflikka kanske inte heller är så vuxet, men folk som har namn som anspelar på sex, komigen. Det är ju pinsamt.

Nu ska jag använda två ord som bloggare använder flitigt. Jag har haft cravings efter nudlar och broccoli i några dagar. Fixade det till middag och sicken besvikelse. Det var ju inte alls som jag hade tänkt mig, som det brukar vara. Gah.

[ romsås ]

Inga kommentarer: