torsdag 12 mars 2009

Virrpanna.

Jag skulle ju racka ner på den katolska kyrkan!
Vilka satans jävla IDIOTER.
Jag talar så klart om den stackars lilla 9-åriga flickan som blivit våldtagen i flera år av sin styrfar och blev på kuppen gravid med tvillingar som självklart aborterades bort.
Men NEJ, det tycker katolska kyrkan är FEL så dom förskjuter den stackars lilla flickan. Det är ju fel med abort och bör bara tillåtas i extremfall, t.ex. om mamman inte är i tillräckligt god form och skulle med största sannolikhet dö av en graviditet (katolska kyrkans syn på abort i STORA drag).
Tydligen anser katolska kyrkan att det är helt okej att våldta små flickor, i mina ögon iaf, för styvpappan får stanna kvar i kyrkan.
Jag hoppas att många, många, många människor talar om för den här stackars lilla flickan att hon inte gjort fel.
Det här gällde inte den svenska katolska kyrkan, men jag har inte riktigt klart för mig hur dom ställer sig till den här soppan, men jag hoppas vid Gud att de tycker mer som jag än dom.

Fy FAN. Jag kan skriva om det här i 100 rader till, men jag har nog nått fram med min poäng.

[ fcuk it ]

Inga kommentarer: