onsdag 11 mars 2009

Late night tv.

Det är då man finner de bästa sakerna! Och nej, vi har inte Canal+ och TV1000... jag pratar dels om (och nu gör jag reklam igen för denna fantastiskt roliga serie) "It's always sunny in Philadelphia" men igår såg jag nåt underbart fint.
Jag har alltid diggat Robyn som fan och "Be mine" är en given favorit, speciellt efter D. lämnade mig. Åh, så jag knarkade "Be mine". Igår på "Jimmy Kimmel" eller vad det nu heter så spelade hon live och körde den aukistiskt. Åh. Jag grät. Så fint. Hittade inte just den, men när hon sjöng på Nobels fredsprisgala. Enjoy!

(här ska det vara en ruta från youtube med klippet men jag vet inte hur man gör så jag länkar bara... http://www.youtube.com/watch?v=FbGAyYdeQ5c )

Satt och kollade igenom lite horoskop. I november är mina ledord tydligen:
"En kronisk skada gör sig påmind. Ta det lugnare på jobbet och du inte vill riskera att förvärra skadan.".
HAHA. Right on. I november kränger vi stövlar och tyngre skor så ni kan ju gissa hur mina inflamationer i nacken/armarna beter sig då...

[ fixfix ]

Inga kommentarer: