tisdag 17 mars 2009

Patetiskt, tragiskt...

NEJ! Jag kollar inte på "Den rätte för Rosing", men jag väntade på "Hemmafruarna". Så ser jag en pojke med i programmet, Hugo heter han visst. Var tvungen att kolla hur gammal pojkvaskern var och till min fasa såg jag att han var NITTON år. Är inte hon nästan dubbelt så gammal och har barn som inte är så mkt yngre än honom?
Okej att han vill vara med i tv. När man är 19 år så är inte alla så jättemogna så att vara med i tv och hångla lite med tutt-Linda är rätt khoolt kan jag tänka mig att han tänker. Men hur tänker hon? Tror hon på riktigt att han skulle vara en bra potentiell plastpappa till hennes barn? Att det kommer hålla hela livet? Okej, nu kanske det inte blir dom i slutet, men hon är väl ute efter the real deal? Stackars vilsna människa.

[ dålig tv hela dagen, nästan ]

Inga kommentarer: