måndag 2 mars 2009

Jobb, snorta salt, plagiat och mys.

Har jobbat i helgen, därav ingen blogg. Flikkan är tröttmössa när hon kommer hem...
I fredags var jag och A. på Joe Labero. Riktigt underhållande måste jag säga. God mat också, kanske lite snålt med mat bara...

Lördagen var trött. Jobbade iofs med Isa och det är ju alltid skoj! Började laga mat sekunden jag klev innanför dörrn och gott blev det! Köttgryta, mumma!
Melodin vad väl så där. Agnes och Sarah var helt klart bäst. Opera fixar inte jag och inte heller plagiat. Hur dom kunde släppa igenom den där låten, det är fan ett mysterium...
A. och Lillan var här på kvällen, mycket trevligt. Lillan är en jävel på att snorta salt vill jag lova!


Igår var det fyra långa timmar på jobbet. Men jag hade en del att göra så det gick väl an. Sen bar det av till Hässelby. Läste lite, lagade mat, sov lite, kollade lite Beck och käkade lite kladdkaka med grädde. Mums.
Upp kl 7 i morse. Inte roligt. Jag åkte hem, A. åkte till skolan. Snart ska jag ut med hunden, sen simma, plocka lite grejer som ska hem till A. och sen åter till Hässelby. Jag och SL är tajta.

[ kattmys ]

Inga kommentarer: