onsdag 14 september 2011

2011.09.14

Är äntligen i Salem igen!
Det är lycka det. Eg. älskar jag Hässelby, men jag är ju helt ensam. A. jobbar och har så lång resväg att vi hinner knappt umgås i veckorna. Jag har förvisso min älskade svärmor, en nyfunnen vän (J.) och A's vänner, men de umgås jag ju inte med utan A. Sofia också iofs, sen när hon också är hemma innan förlossning/föräldraledig.
Men det är långt ifrån vad jag har här. Idag har jag träffat (förutom föräldrarna och yngsta lillebror så klart) lillebror d.ä, Lillan, mommo, två kusiner, två kusinbarn och moster med man.
Därför är det extra tråkigt att vi troligtvis åker hem imorn. A. får så himla ont i ryggen av sängen. Så kan vi inte ha det. Det går inte att jobba på förskola med ont i ryggen. Sen pendla på det... Och jag vill ju inte vara kvar utan honom. Saknar honom på dagarna och bara längtar till han kommer hem...

Kan tillägga att Freja är hela sju veckor idag!

Måste sova. Somnade kl. 1 i natt. F. vaknade kl. 2. Matade, somnade om kl. 3. Klockan ringde 4.30. God natt!


[ 25-årskalasdop ]

Inga kommentarer: