måndag 12 september 2011

2011.09.12

Idag har jag och F. chillat. F. har varit rätt famnig, men det gör inget. Det är mysigt. Vi sov till 10.30. Vi har kollat in presenter på nätet till A. (som fyller år den 25:e), kollat på tv, handlat och varit ute en sväng med vagnen. (Att jag twittrar/wordfeudar 4763 ggr/dag behöver vi inte ta här va?)
Har tankat ner ett fotoredigeringsprogram också! Himla skoj att pyssla med sånt.

Idag är också dagen jag lyckades med två saker som jag aldrig lyckats med förr.
1. Lyckades värma ersättningen för varm trots samma antal ml och sek i micron som vanligt. Mkt märkligt.
2. Lyckades ha maten klar till dess att A. kom hem från jobbet. Brukar alltid ha nåt litet kvar att göra...

Nu ska jag se om jag lyckas somna också. F. och A. har redan somnat. Natti natt!

[ du för mig ]

Inga kommentarer: