onsdag 26 mars 2008

Sorry...



Måste be om ursäkt om det jag skrev om Örebro i mitt förra inlägg. Jag kallade det för en stad. OMG, det var verkligen tanklöst av mig. Det är väl typ en lite större by eller nåt i den stilen skulle jag gissa på, för en stad är det ju knappast...


Resten av påsken var helt okej, i söndags var jag hos päronen hela dagen, var ute med hunden i 2, 5 timme (eller skriver man timmar?). Najs najs!

Jobbade på annandagen och det var dödare än dött. Och otursdagen från helvetet... kommer till jobbet, sen för att pendeln var sen pga snön... inte hela världen, jag hinner ta kassan och allt på 25 min. Men jag har inte med mig nyckeln till jobbet. Inte så bra när man ska öppna... knatar ner till Bibblan och hämtar extranyckeln och har en kvart på mig. Luungan! Nä... kassan från i lördags var inte klar och jag måste göra den innan dagens. Jaha. Men nu är ju jag så jävla grym så jag hinner iaf. HA! Går ut i butiken och hör att jag glömt slå på musiken. När jag ska öppna kontorsdörren (alltid låst när man är ensam i butiken) så går inte det. Batteriet till kodlåset har dött. Så där ja. Den går upp efter 15 försök och sen när kollegan kom så mekkade vi. Tjejer kan!


Igår hade vi lite mat, mys och skoprovarkväll på jobbet! Jätteskoj! I looove shoes.


Idag var jag ledig och hann göra massa bra grejer. Typ gå på Apoteket. Intressant va..? Nä, nu ska jag sluta skriva, det här håller ingen högre klass... men först så måste jag visa väääärldens finaste tapet!


[ morrhoppa ]

Inga kommentarer: