måndag 17 mars 2008

Så där ja!


Rätt låt vann, säg vad ni säga vill!

Annars en... annorlunda helg, kanske inte gjorde en massa annorlunda saker, men mycket tänk och en del drastiska förändringar kommer att ta plats relativt snart i mitt lilla liv.

Så det här blev gjort:
Lördag - innebandy, ff hos Kungen, middag på Passione och sen schlagerfinal. Sen massa fest med "herrarna". Tokroligt. Så roligt att jag totalt glömde när Darko skulle komma hem och det slutade med att han hämtade mig. HAHA! Nej, förlåt babe, jätteförlåt! Men liite skoj va?
Söndag - bakfylla och ångest. Bad med Emil botade det hela, attans vad en 6-åring och lite vattenruschelkana (stavning?) kan göra med en stackars 23-åring! Efter det middag hos päronen och sen hängde vi där till typ kl 8. Darko var trött så han sov här.

Och här kommer en liten kärleksförklaring till mannen i mitt liv (förhoppningsvis hela mitt liv)... du är det bästa som hänt mig och utan dig skulle jag vara hopplöst vilsen. Du är det underbaraste och finaste som finns! Jag älskar dig.

Förresten, vad fan är det för jävla snö som kommit? Det ska ju bli vår nu!

Sen den där jävla bonden, snart får det fan vara slutdansat! Gaah.

[ dansgolv eller lapdance. haha! ]

Inga kommentarer: