fredag 8 juli 2011

Fruktlös fredag.

Idag har jag gjort snudd på ingenting. Precis som jag förutspådde i förra inlägget.
Sovit som en kratta (ont i höfterna så det slog härliga till!), vilket satte sina spår. Vaknade vid 10, var så trött att jag inte ens orkade laga frukost. Slösurfade, bloggade lite...
När klockan närmade sig lunch blev A. hungrig och gick och handlade. Han hittade 190 grams burgarbiffar som var kalasfina! Hög kötthalt och överlägsna alla andra burgarbiffar man hittar i frysdisken. Till det köpte han curly fries. Riktigt smarrig lunch.
Efter lunch kollade vi på ett avsnitt "Supernatural" och sen somnade vi...
Vi sov ett par, tre timmar kanske, vaknade iaf vid 18. Duschade, vilket var helt värdelöst, var svettig 5 min senare... Slösurfade lite när A. lirade Zelda på sin nya Wii (ja, vi har har Wii, xbox och PS3...).
Runt 18.30 tyckte jag att det var dags för middag. Stekte på de två sista biffarna, gjorde egen potatissallad och en vanlig sallad till det. Gjorde en "Elin-insprerad" dressing till potatissalladen med olja, vitvinsvinäger, balsamvinäger, senap, whiskeyhonung, salt, peppar och en skvätt vatten. Fy fa-an så gott det blev!


Sjukt tråkigt inlägg känner jag. Men jag har ju som sagt inte gjort så mkt idag. Sovit, lagat lunch, sovit, lagat middag. Nu; Nilecity.

[ tio; etta nolla ]

Inga kommentarer: