måndag 18 juli 2011

Duedate.

Idag är alltså dagen B som i Bebis. Men tji fick vi. Nu är dagen iofs inte över ännu, men här händer det fortfarande ingenting... annat än att jag sover som en påse skridskor. Natten till idag var som ett skämt. Har haft sura kräkuppstötningar hela natten och förvärkar, så kl. 4 gav jag mig och sittlade jag mig på soffan. Funkade knappt bättre... men å andra sidan gör jag ju inte så mycket om dagarna. A. ska spela lite snart, då siktar jag mot sängen och sover ikapp.

Igår vad mina finaste Lindor här (Kuz, du räknas inte med, du är ju Kuz... ;)). De var här i flera timmar och vi åt nybakade bullar och drack läsk. Snackade massa skit och hade det allmänt mysigt. Baby hade med sig en så söt klänning till Freja!


Bullar och klänningen Baby hade köpt.

I förmiddags var vi iväg till Åkis en sväng. Köpte lite grejer så jag kunde pyssla ihop en anordning för att få upp mobilen till korgen. Korgen bäddade vi klart redan i lördags. Sen satte jag upp lite av mina gamla grejer på väggen så det skulle bli lite mer bebis.
Nu är verkligen allting klart. Nu är det bara att vänta på att fröken behagar dyka upp...


Korgen och väggen.
Kattavlan är A's gamla, änglarna och Puhtavlan mina gamla och de små blommorna och
bina är från när mamma och pappa gjorde om byrån.


Mobilen köpte A. sist vi var på IKEA. Visst är den mysig?

Nej, nu är jag för trött för det här. Nu ska här sovas!

[ noll; en nolla ]

3 kommentarer:

Baby sa...

Åh, I die!
Så spännande när pluttan ska komma.
Vila och spela så mycket ni kan, sen blir det ont med egentid.
Lova att ta hand om varandra och glöm inte bort att underhålla förhållandet <3
Pöss

oktoberflikka sa...

Babylove <3
Du är bäst.
Puss

oktoberflikka sa...

Babylove <3
Du är bäst.
Puss