måndag 11 juli 2011

Mysig måndag.

Idag har jag inte mycket att klaga över. Jag har inte haft speciellt ont (det var lite jobbigt att handla, men ok), det har varit lagom varmt och vi har fått allt gjort som vi hade tänkt göra.
Åkte och veckohandlade runt lunch. Köpte blöjor och våtservetter. Jättekonstigt. Nu har vi verkligen allt. Inga flaskor dock, men det köper vi inte förren vi måste.


Resten av dagen har varit väldigt lugn. Vilat massor, kollat lite på tv, hittat en ny serie att varva Supernaturals med; The Inbetweeners. Riktigt rolig! Min karl är så himla bra på att hitta serier. Han är lika duktig på att spela Zelda. Så ni vet!
Gjorde sallad till middag. Skulle kunna äta det varje dag nu, det är så lätt och fräscht.


Det bästa idag har nog ändå varit allt mys! Katterna blir så härligt slöa i värmen, de kommer och myser hela tiden. Jag och A. passar gärna på, vi blir ju ungefär lika loja av värmen... sen vet man inte när man kommer hinna ge dem lika mycket uppmärksamhet igen...


Mina tre kärlekar

Juste! Kom på att vi kanske skulle tävla lite! När kommer Freja? BF är 18 juli, alltså om en vecka. Vad tror ni? Själv tror jag att jag går över, så klart... jag säger BF+4, alltså 22 juli.

Nu ska jag bada lite. Sen blir det nog sängmys igen, vi har tvättstuga imorn. Efter tvättstugan ska vi bädda korgen!

[sju; en sjua ]

2 kommentarer:

Jenny sa...

Min dotter föddes en dag innan BF så jag gissar på det :-)

Elfina sa...

20 juli gissar jag!