onsdag 9 mars 2011

Uppdatering.

Lördagens mello var ett skämt. Det enda som var bra var sällskapet. Föräldrarna och kärleken. Mat, snacks och bastu.

På väg hem på söndagen kom jag på att tårta vore najs, så jag svängde ihop en prinsesstårta. Så här fin blev den:


I måndags gjorde jag nog ingenting tror jag... svärmor kom iofs på ett litet besök. Hon är bra mysig hon!

Igår var vi och handlade lite. Jag fick en efterlängtad gryta, kvinnodagen till ära. Han är så fin min man! Så nu blir det storkok och allt vad en stor gryta innebär!
Sen kollade vi på barnvagnar också. Vi har nog kommit fram vad vi vill ha, nu måste vi bara känna på den ordentligt så vi verkligen känner oss hemma.

Idag är en väldigt händelsefattig dag. Men det är lika bra det. Gårdagens utflykt straffade sig rejält; nga timmars kvidande på soffan. Förbannade, jävla sammandragningar! Foglossningen låg i lä i jämförelse...
Hoppar över allt vad hemmafruliv heter idag. Mannen diskade i morse och ska laga mat ikväll. Så jag får vila. Underbara man!

Nu ska jag ta en bit tårta. Den sjunger nog på sista versen idag. Om inte annat finns det bara två bitar kvar...

[ lite lax också ]

Inga kommentarer: