torsdag 3 mars 2011

Tänker nytt.

Det är bara att gilla läget. Det blir inte bättre än så här. Inte på nga månader iaf. Så istället för att titulera mig som en oduglig, sjukskriven gravid kvinna så tar jag mig epitetet hemmafru istället. Inte för att jag kan städa och feja här hemma så värst mycket, men det är det ingen som behöver veta. Jag är en gravid hemmafru. Det låter väl mycket bättre?

Så vad gör då en gravid hemmafru om dagarna?
Igår var hon ute på promenad med mannen och den nyinköpta kameran (som mannen så klart har betalat för). Hon lyckades vara ute och gå i drygt en halvtimme, i lugn och behaglig takt. Man måste ju iaf försöka ta sig ut när det är så härligt vårväder!
Så här kan en sådan promenad se ut:

Imorgon ska den gravida hemmafrun baka. Det blir både bröd och bullar! Något måste hon ju sysselsätta sig med när mannen är ute och jobbar.

[ karate kid ]

Inga kommentarer: