torsdag 21 maj 2009

Vilken härlig dag!

Tant ska gå på studentskiva. HAHA! Fy fan vad kul det ska bli.
Jag och lillebror ska kalasa satan, wiiie!

En liten sms-konversation mellan mig och lillebror för någon dag sedan:
Jag: Du måste skriva CV ASAP.
Lillebror: A S A P. Har du tänkt på att det går snabbare att inte säga förkortningen? :) Okej. Jag fixi fixi. Snackat med Alle?
J: Ja då, han skulle skriva ikväll, gör tillsammans med honom.
L: Brådis ikväll. Du får det imorgon. Det garanterar jag :)
J: Vad ska jag med det till? Ser jag ut att jobba på ett fruktlager eller?
L: Du ser ut som en frukt.
J: Jag ÄTER frukt.
L: Nej.
J: Jag äter bröd?
L: BRÖDET.
Så såg det ut. Så brukar det se ut. Jag har en bra rolig lillebror. GAH.

Nu ska jag städa lite. Och ta mig nåt att äta.

[ klunk klunk ]

Inga kommentarer: