fredag 15 maj 2009

Testing, testing, ett, två, ett, två.

Okej, så här blire. Jobba på Hultan, check. Kommer bli galet skoj. Självklart måste jag ju göra det.

Idag är jag ensam hemma hela kvällen. Bara jag och pälsbollarna. Visst, jag älskar Andreas, men åh, vad jag kan sakna att vara ensam hemma en kväll. Jag ska baka, kolla på tv (Så ska det låta, det ni!), lyssna inför ESC imorn, streama lite "The Hills" och mecka med pärlor. Snällaste Elin i hela världen har skänkt mig en hel låda med ögongodis så nu blir det knåpa av!

Jag ska starta ett företag också. Jag ska försöka sälja mina smycken. Ska ge mig på väskor också. Jag gillar ju det och så off är jag väl inte, nån vill säkert ha? Eller? Ska se till att ha en del klart till Hultan så kanske man kan kränga på folk lite grejer...

FAN vad jag hatar familjen Wahlgren! Och MALTA. Fy fan.

Brb.

[ hela island ]

2 kommentarer:

ämmah sa...

oh yes. syskonen wahlgren är jävligt dryyyyga!

klart du ska kränga smycken! jag tror på dig :)

oktoberflikka sa...

Tack XLTN!
GULLE!