lördag 21 februari 2009

Ledig helg.

ÄNTLIGEN! Och vad händer? Jo, det ska jag tala om för er. Jag ligger dubbelvikt i sängen med mensvärk. Jag och Lotten pratade om det på jobbet härom dagen. Det är så sjukt jobbigt och orättvist. Tacka fan för att jag var ledig, jag hade VÄGRAT att inte jobba.
Som tur är så har jag en så fin man. Han fixar värme till magen och ligger och klappar på mig. Han är så otroligt fin och jag undrar var dag hur jag har fixat en så fin man..?

Jag har nån neverendig kärleksaffär med Nina Persson tror jag. Jag lyssnar slaviskt på allt hon gör och är som trollbunden av A Camps nyaste. Speciellt "Love has left the room" som ni kanske såg i ett tidigare inlägg.

Sen glömde jag ju blogga om tant Judith! En tant som av misstag ringde till butiken och det slutade med att vi pratade i en halvtimme. SÅ rolig dam! Vi pratade om allt möjligt och kom fram till att hon borde komma förbi butiken och att hon får ringa när hon vill. Haha. SÅ jävla roligt. Underbar dam. Men hon verkade lite snurrig så det blir nog inte av tyvärr.

Aja, idag är det Melodifestival. Åh så roligt!
A. är med sina grabbar och hänger. Imorn kommer han hit. Fan, jag kan inte vara utan den där mannen. Jag vill inte vara utan honom.

[ spola fram typ 24 min ]

Inga kommentarer: