onsdag 4 februari 2009

Kärkärkär

MEN FÖRLÅT. Igen. Men jag hänger med Andreas hela tiden när jag inte jobbar. Han är ledig från skolan nu så han har all tid i världen för mig. Och vem vill inte spendera all sin tid med en man som skickar sånna här sms (idag vid lunch ungefär): "Jag insåg nyss att min högsta önskan och dröm är du..."?
Man ska inte jämföra kärlekar, jag vet, men det här är helt magiskt. Jag känner mig så trygg i att han vill vara med mig, inte bara nu, utan sen också. I framtiden. Jag känner ett helt annat lugn.
D. visste aldrig vad han egentligen ville och det gnagde som fan i bakhuvudet på mig. Jag vet att han älskade mig och att jag betydde en hel del, men för honom har vi aldrig varit for life om man säger så. Jag var nog aldrig rätt för honom.

Andreas is playing for keeps.

[ halv semla ]

Inga kommentarer: