lördag 20 december 2008

Titeljävel

Gårdagen. Jag är så jävla efterbliven. Vi glömmer den. Så, då var den borta!

Jag ska köpa en dator SÅ FORT jag slutar efter jobbet på tisdag. Sen blir det lite klappar. Så ni vet.

Idag har jag jobbat med Karin. Hon är kul. Jag har fan bara bra folk på jobbet.

Sparris är en konstig katt. För det första är han ingen sparris, mer en boll. Hans grej är att sitta och stirra in i påsen med pant eller ligga och kolla på sockeln under diskmaskinen. Inte som alla andra katter...

Rubriken idag är lånad. Av Elin. Hon är så rolig. Lämnade in sitt manus till sin C-uppsats med titeln "Titeljävel". Hon var irreterad så det passade. Sen glömde hon ändra innan hon skickade in den. Så jävla bra!

Jag vill ha tillbaka min mobil nu!

[ chips, dip, läsk. klart. ]

Inga kommentarer: