måndag 22 december 2008

Otippat.

Lördagskvällen d.v.s. Hade tänkt spendera den med en påse chips, lite dip och 150 cl läsk, men icke. Det blidde en liten promenad. På fyra timmar. Men tiden går fort när man har roligt och bra sällskap.
Liam är en bra rolig hund. Igår den skitigaste hunden. Han hade kul iaf, det behövde han!

Har jobbat idag, helt solo. Fy satan i helvetet vad tråkigt det är. Hade bra mkt roligare efter jobbet. Hängde med min kära Baby och hennes karl. Te, pepparkakar och julmust. Inte för att jag gillar must, men vi klädde granen och jag fick in värsta julfeelingen. Lite lagom sådär 3 dagar innan dagen.

Imorn är jag ledig! Städa, hämta julpynt från lägenheten, träna, tvätta, pynta. Säkert laga mat också. Men det bjuder jag på (haha, Flisan, kul va?)

[ kung salomon tydligen ]

Inga kommentarer: