lördag 6 december 2008

Olagligt.


Olagligt snygg d.v.s.
Men var inte avundsjuka, det finns säkert ngn i den här världen som älskar er trots att ni inte är så här fina... *haha*
Det kommer komma upp en hel del fler bilder. Jag är så jävla snygg
(ironi, det gillar ni va? Era sjuka jävlar (den var till Elin).). Eller ja, jag är ju snygg iofs. Screw the jantelag.

Lili fick typ betalt. I massage. Och eftersom jag är så satans effektiv så kan man säga att jag "hitade the spot" på en gång. Me fix. Som vanligt.
Lili har ärvt en del av sin fars geniala sida. Okej för hemkört lite då och då, men bara i nödfall. Ska nyansera fint sen hos Charlotte. Det kommer bli vitt. Men när det blir pani-i-i-i-i-i-i-ik nästa gång så beger jag mig till Stuvsta med en kartong blekning.

Nedanstående rad snodde Lili av mig, för att den var så jävla snygg. Hon må ha publicerat den först, men som ni kommer se så är det ingen annan är yours truly som hittat på detta. Ett ordspråk i sann oktoberflikka-anda.

[ blondare kan ingen vara i guds lilla barnaskara ]

Inga kommentarer: