fredag 15 april 2011

Guldet blev till sand.

Vi hittade vår drömlägenhet. 2,5:a på 76 kvm. Balkong och uteplats. Stor vind, stort kök, ljus och fin, fin, fin. Så kom badrummet. Ska tydligen vara renoverat av fackman, men det ser skevt ut. Säljaren vill inte säga vilken firma som gjort jobbet p.g.a. att dom ligger i en tvist. Sounds fishy. Probobly is. Jag vill inte flytta in i en lägenhet och behöva riva badrum. Jag kan leva med ett skevt badrum om jag vet att allt under är korrekt gjort, men det går inte utan bilder/kvalitetsdokument/namn på firman. Jävla jävel.

Annars händer det inte så mkt. Jag mår illa igen lite då och då. Bebisen sparkar på som bara den, så hon har det säkert bra. Det känns mycket märkligt att se en barnvagn i hallen. Allting känns mycket märkligt. Det är tur att man har nio månader på sig att vänja sig. Det ska bli skönt när hon är ute, då är hon inte längre en liten alien som härjar i magen.

Nu ska jag nog äta. Tror jag.

[ write that down ]

1 kommentar:

Spove/baby sa...

Trist skruttis!! Det löser sig snart. Det gör det alltid. Puss puss