söndag 20 februari 2011

Trassel, på mer än ett sätt.

Nu har jag jobbat 3 pass á 4 timmar var. Det är pest och pina. Det är förvisso kul att vara på jobbet igen och träffa alla o.s.v. men fy satan i helvetet vad ont jag får. Stegar är inte att leka med och så fort det är mkt att göra och man måste ha ett liiiite högre tempo kommer sammandragningarna som ett brev på posten.
Det var trassel del 1.

Den här foglossningen blir ju roligare för var dag som går. Eller inte. Överhuvudtaget inte. Inte ens det minsta. Däremot blir det värre! Tidigare har jag haft ont i fogarna som sitter vid svanskotan, men nu har fogen framtill börjat härja också.
Härom kvällen skulle jag och A. pussas och gosa lite på soffan. Han la sig mellan mina ben, så jag kunde få hålla om honom med benen med, men det blev inte särskilt långvarit. Två minuter kanske, sen kändes det som om jag hade sträckt ljumsken. Foghelvete.
Där var trassel del 2.

Trassel del 3 är just "Trassel". Filmen "Trassel". Vi ska ta oss till Vällingby och titta på den idag efter varma rekommendationer. Kusin med sambo och dotter på 6 år såg den förra helgen och alla var eniga om att det var den bästa barnfilmen de sett.
Vi älskar ju barnfilmer så det lär bli en hit!

[ klimakteriehormoner ]

Inga kommentarer: