torsdag 18 november 2010

Life!

Jag är ledsen. Inget mer "Life" på torsdagar. Kan vara det bästa jag har sett i tv. Som tur är finns den på box och säljs tillsammans med "Planet Earth". Julklappstips mamma! Titta och njut:


Fantastiskt, eller hur?

Idag har jag varit på utbildning i affärsmannaskap. Älskar utbildningar, man blir så himla inspirerad. Ge mig en butik nu! Skämt å sido, jag ska testa massor där jag är nu. Man måste börja gräva där man står. Nu jävlar.

Kanske ska ta och laga matlåda... åt middag tillsammans med mamma idag, då orkar man inte laga mat för att ha i morgon... hade f.ö. väldigt trevligt med mamsen. Shoppade skor, vinterkläder och maaat.
Fan, måste sluta vara så lat. Ska ju bo tillsammans med min man snart. Är placerad i Kista hela december. Dom byter lokaler och behöver folk. Ska bli himla roligt! Men det bästa är att få bo med kärleken. Kommer antagligen jobba 8-17 vilket gör att jag lättare för en rutin i vardagen. Ska därför köpa gymkort. Nu jävlar.

Nej, måtlåda!

[ alla vill se dig dala nu (håkan hellström) ]

Inga kommentarer: