lördag 20 november 2010

Antiklimax.

Hade sett så mycket fram emot att åka till Hässelby. Istället för 725:an blev det porslinsbuss och betongmössan på. Har känt mig typ bakfull, men har inte druckit på hur länge som helst.
Så istället för att busa i sängen med min man hela dagen, har jag sovit med katterna i sängen så gott som hela dagen. Kul.

Dagens "Så mycket bättre" var som vanligt väldigt underhållande. Bäst var, också som vanligt, Plura och Petter.
Gah, Petter. Han blir bara bättre med åren. Är så sjukt glad över att jag var på hans konsert på Hultan förra sommaren, att återupptäcka Petter var alldeles ljuvligt.
Ska ha städdag imorn (om jag mår bättre) och då kommer det spelas överdrivet mycket Petter!

Nu ska jag kolla klart på filmen. Sveriges bästa dåliga film; Heartbreak Hotel. "Let's go, have some fun!".

[ jag låg och grubbla' ensam i min stora säng ]

Inga kommentarer: