onsdag 1 september 2010

I-landsproblem.

Vilken telefon ska jag köpa? Ska jag fortsätta slinga eller våga färga? Ni ser vilka problem jag har!

Annars så ser jag fram emot veckoslutet. Fredag - ledig! Fixa naglar (hoppas!), fixa lite hemma, träffa kärleken och ev. kolla på lägenhet. Fy fan om jag älskar den och vi inte kan flytta. F Y.
På lördag jobbar jag, men efter det ska jag och A. till Kuz och Micke på middag. Det kommer med största sannolikhet vara trevligt så det förslår!
Söndagen bjuder på hårfrisering av Lolita som bor runt hörnet. Min moster har gått hos henne i flera år och hon är alltid tjusig så det blir nog bra. Boba kan väl alla frisörer? Äh, det blir säkert bra. Det är lättare att bara intala sig det än att ägna min hårångest mer tid och tankar...

Nu ska jag försöka få lite sömn. God natt!

[ it's a quarter after one, i'm a little drunk and i need you now ]

Inga kommentarer: