tisdag 14 september 2010

Bikt.

Tänkte blotta min själ. Lite.
  1. Jag är sjukt jävla sugen på barn. Det riktigt kliar i fingrarna (eller äggstockarna kanske..?).
  2. Idag åt jag chokladpudding och chips till middag idag. Dock ej tillsammans. Detta sköljdes ned med cola. Freeway cola.
  3. Jag kommer p.g.a. avslöjande nr. 2 bli hungrig som en varg och laga en ordentlig middag på tok för sent...
  4. Jag orkar inte engagera mig i valet. Jag är å andra sidan inte svensk medborgare och får därmed inte rösta i riksdagsvalet, men jag får rösta i landstings- och kommunalval. Största anledningen till mitt bristande intresse är att mycket låter som samma skit i mina öron.
Det får räcka.

[ du gör mig salig ]

1 kommentar:

Lindsie sa...

Chokladpudding, Cola och chips? Hälsocoachen pekar med ajabaja-fingret ;)