torsdag 12 augusti 2010

Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Fantastisk helg! Helt underbar. Full med bubbel och skratt. Full framför allt. Eller nej, det var mer kul. A. har en förtjusande familj. För att inte tala om huset. OMG you must be joking me... galet. G A L E T. Det enda som var tråkigt var att helgen var slut för fort (och den sjuka baksmällan).

Denna vecka har gått fort. Det tackar jag för. Imorgon när är det nämligen kräftkalas a la rosa Elefanter. Oontz oontz!
Lördag: kalas för lillebror som gick och fyllde Systembolagsålder härom veckan. Woop woop!
På lördag kommer A. också. Åååh!

Annars så knarkar jag ringar och drömmer. Jag älskar A. så mkt att det är löjligt. Bara går och dagdrömmer om honom, om oss, om framtiden (när jag inte är för upptagen på jobbet d.v.s. Men så fort jag får en sekund över så går de oftast till honom, till oss, till framtiden).
Jag vill ha en titanring med palladiuminlägg och en liten sten. Till att börja med. Typ förlovning.
HAHA!
(Något i den här stilen, fast lite tunnare och blankare)

Nu, sängen. Natti!

[ glass, bullar och mer mjölk tack! ]

Inga kommentarer: