onsdag 4 augusti 2010

Bad hair-life.

Nu har jag jobbat ett tag och är "in the zone". Det är hektiskt och massor att göra, men jag gillar't. Tempo, tempo, tempo. Att vara utmanad på jobbet är ruskigt stimulerande.

Ledsamma saker. Krösan flyttar nog till Malta, fröken Melin till London och vackra Isa till Uppsala. Jag som hade hoppats på att jag skulle kunna stjäla med mig den sistnämnda flikkan till min nästa butik.
Men ACK så roligt för damerna!

Roliga saker. Förrförra helgen var jag på landet och mös fredag till söndag med mamma, pappa, Liam, moster med man och kusin med familj.
GBG hägrar denna helg. Jag, kärleken och svärmor på roadtrip till svåger som ska ha förlovningsfirande. Kommer säkerligen att vara alldeles förträffligt!

Btw... titeln syftar på att mitt hår börjar spåra ur och jag vet inte vad. Det får gärna bli väder som lämpar sig för mössa.

Nu ska jag laga taccos!

[ är det 99,- för båda? jag d ö r]

Inga kommentarer: