torsdag 18 februari 2010

Längtar...

Ska börja med att säga att jag älskar OS. Så, avklarat.

Fick reda på "min" butik igår. Det blir som jag trodde, det kändes verkligen som om jag skulle bil placerad där, jag visste det innan jag visste att det var en aspirantbutik. Det kommer bli så jävla bra. Skojade lite på dagen om att jag skulle bli förpassad till syntethelvetet, men så är det ju inte. Visst, massa syntetskor, men kunden vet vad den köper och jag är där för att lära mig i ett större syfte. Återigen, det kommer att bli så jävla bra. Butiken som helhet är så jävla ball. Den är en maskin. Lite "IKEA-feeling" igen, det blir massa nya arbetskamrater och en bra mycket större arbetsplats. Jag längtar!

Har varit ledig idag. Smitt lite planer. Uppsala den 5/3. ÅH vad roligt! Tvättat. Skulle städat en del, men somnade och vaknade lagom till att se Anja ta brons. Galet ball tjej. Åka och ta OS-brons efter smällen igår.
Jag ska fortsätta fixa hemma imorgon och sen mysa hela kvällen. Tror att jag ska satsa på att se Melo hos päronen på lördag. Då slipper jag laga middag också... det är jag väl värd efter att ha jobbat hela dagen?

Nu, mer OS. Sen ska jag försöka sova... får se hur det går...

[ knäckemacka och o'boy ]

Inga kommentarer: