fredag 12 februari 2010

Jag vill också!

Äntligen ledig! Som jag har längtat. Men fullt ledig är jag inte. Det ska städas och tvättas.
I morgon kommer systrarna Lodin och myser. Hoppas att dom inte har något emot att jag måste titta på Melo...
Ser fram emot söndag också.
Jag känner på mig att den här helgen kommer att bli smått fantastiskt!

Något som inte är fantastiskt är att Alexander McQueen gick och tog livet av sig. Tragiskt. Mannen var ju ett geni utan dess like, om man nu kan kalla designers för genier, men det kan jag.

Jag är väldigt avundsjuk på alla kändisar som Let's dancar varje fredag. Jag vill också! Nu vill jag inte dansa i tv, det är inte det som är grejen, men ÅH vad kul det vore att få dansa. RIKTIG dans och inte en sån där ute-på-disko-och-skaka-asset-dans som jag annars ägnar mig åt...

... bring on the weekend!

[ tigerrr vs. gazell ]

Inga kommentarer: