torsdag 16 juli 2009

Hem, ljuva hem.

Hultan var fantastisk! Mycket bra musik, mycket trevligt folk. Mer ingående info med bilder inom kort! Men there is no place like home. Jag har saknat min man massor. Så mkt att jag var öm i två dagar efteråt. Om man säger så...

Hur lata är folk egentligen? Hade en kund idag som provade ett par skor idag som hon tyckte var "så fina, men besvärliga att få på". "Snöra upp dom ordentligt så ska det nog gå bra ska du se" föreslog jag varpå jag fick svaret "Men det har jag inte tid med. Nej, dom får vara". Var i hela världen har folk så jävla bråttom att dom inte ens orkar/hinner snöra upp sina skor? Lata jävlar, det är vad jag tror.

Nu ska jag ha lite ravlioligratängkoma och hoppas innerligt på massage från min man ikväll. Ska kolla på "Harper's island" också, svårt fast kan man lugnt säga.

[ sugrör = kalas ]

Inga kommentarer: