tisdag 21 juli 2009

Bättre sent är aldrig!

Slitet, men ack så sant!
Så, Hultan alltså. Here it goes:
  • Franz Ferdinand - bra skit. Jag har förvisso full som bara jag kan bli men det jag minns gillade jag!
  • Kings of Leon - lyssnade på dom från jobbet. Hördes bra som fan faktiskt. Gillas!
  • Hello Saferide - finfint.
  • Lasse W i Teaterladan - "vis-Lasse". Mysigt och härligt!
  • The Killers - grymt bra. Me like. Jag är dock jävligt svag för "Hot fuss" så mer från den skivan hade ju varit alla tiders.
  • Markus Krunegård - Markus, jag är din tjej! Ser sååå fram emot nya skivan!
  • Anna Ternheim - det vackraste jag sett. Förtrollad. Förundrad.
  • A Camp - fint. Men vad gjorde dom på Hawaii..?
  • Lasse W på Pampas - "rock-Lasse". Röjigt och härligt!
  • Andreas Tilliander - jättelite folk, men dom som vad där dansade som sig bör! Ingen Familjen dock...
  • Mando Diao - överraskande bra. Var inget fan innan, är mer åt fan-håller nu. Definitivt. Sjukt jävla bra! ÖS.
  • Melody Club - dansant och glatt. Och blött.
  • Petter - våldtog mitt hjärta och sprängde min hjärna. Jag kunde varenda jävla textrad. Tacka lillebror och lillebror för det! Riktigt bra!
  • Sahara Hotnights - snyggast på Hultan. Och brabrabra!
  • Lasse W på Hawaii - "band-Lasse". Det här var grejer det. Så här vill man nog helst se honom om det inte är som i Teaterladan. Grät lite till "Om du lämnar mig nu". Otippat? No. Jag älskar Lasse och Lasse älskar mig. Okej, han kanske inte mig personligen, men han älskar oss, det sa han så jag tar honom på orden. Sen älskar jag ju inte honom på det viset heller, känner ju inte mannen...
  • Dyno - rookies. Träffade basisten och trummisen när jag skulle borsta tänderna, dom fick låna tandkräm av mig. Var ju tvungen att kolla in spelningen. Lite Melody Club över det hela. Men jag gillar ju sånt!
  • SMK (Slagsmålsklubben för er som inte vet...) - GALET avslut. Galet bra, galet mkt folk (överfyllt Pampas), galet allt. Nakna män, heliumsopsäckar med fastknutna blötdjur. Och galet bra musik att go bananas till.

. Det var det! NÄ, bilder också!


Nu är det natta. Jag ska krypa ner hos min man. Min fina man.

[ läskpadda hjärta chipsslusk ]

Inga kommentarer: