onsdag 14 januari 2009

Ledig onsdag.

Jo jag tackar jag! Så vad ska hon göra då? Ut med hunden är givet, det är fint väder! Försöka göra nåt åt dom här kläderna som är överallt. Men var? Jag har lixom fyllt upp byrån och trådbacken. Får nog bara vänta tills pappa röjt ur sina garderober.
Och what's up with that förresten? En pappa med två stora garderober? Han använder ju knappt kläder (det vet ju ni som hänger här bland, när ser ni pappa i annat än kallingar och t-shirt? Har ni tur ev ett par mysbyxor...). Aja, snart är en garderob min, bara min!

Inga planer denne vecka, bara Baby på fredag. Annars nada. Träna såklart, men det ingår i vardagen så det räknas inte. Jag och Lillan ska prova på Flowin imorn. Omfg, jag kommer att . Men kör bara, man måste ju prova!

Gwyneth Paltrow på "Oprah" idag. Jag gillar henne, hon verkar väldigt riktig.

[ tacos ]

Inga kommentarer: