söndag 25 januari 2009

090125

Lägg det datumet på minnet. Det ska iaf jag göra. Det var dagen Andreas klev in i mitt liv på riktigt. Jag trodde aldrig att jag skulle känna nåt ens i närheten av det jag känner, men tji fick jag. Och tack för det, har ingenting emot att ha fel på den punkten.

Jag har pratat med Honom också. Som inte ska heta så längre. Det blir Darko och inte Han som är Han. För det är han inte längre. Kommer nog inte skriva speciellt ofta om honom ändå... han är min bästa vän, men jag måste lämna honom helt bakom mig för att gå vidare. Och det vill jag. Men jag är så van att ha honom vid min sida på ett eller annat sätt så det är lite jobbigt. Hjärtat går sönder lite grann samtidigt som det fylls av kärlek från annat håll.
Men det måste bli så. Jag vill ha Andreas brevid mig.

. Ny karl, nytt liv, ny dator, nytt massor. Kör!

[ sixten ]

3 kommentarer:

Sara sa...

Glöm inte oss här uppe bara i ditt nya liv :)
Pussa!

Anonym sa...

världens bästa datum. jag har ringat in det i mina nya kalender. <3 till dig som är stark och söt. Alla behöver kärlek! Kärlek till folket ska jag from i morogn sprida. are you with me? kramas

oktoberflikka sa...

Änglarna mina glömmer jag aldrig!

Tack baby. Du är underbar. Mucho <3