onsdag 19 november 2008

Top 10 @ 10

Robyn. NAJS.

Jag gillar inte Martha Stewart. Hon kommenderar bara. Har en taskig attityd. Går fetbort.

Drömde mardrömmar i natt. Kommer gå runt med ett tryck över bröstet hela dagen. Den var så jävla obehaglig. Så mer ångest till Fia. BRING IT. Jag har ju inte ångest nog som det är. Inte då.

Nu har jag suttit i min säng i två dagar. Eller nja. Satt ju här en hel del lör-sön också. Jag vill inte gå härifrån. Men jag borde träna idag. Fast jag har ont i halsen. Fuck it. Måste göra nåt idag.

Måste ringa också. Men vad säger man? Och sen kommer dom rota bland gammal skit också och jag orkar inte. Det är för mkt. Kan man sjukskriva sig från jobbet för att man är trött i huvet? För jag orkar inte med livet och jobbet.
Jag fixar knappt att vara bland folk längre. Om jag inte är full eller vet på ett vänster vilka som kommer vara i min omgivning.
Jag ser Hans vänner överallt titt som tätt. Har tagit bort dom från FB/MSN också för att slippa se dem. Jag får panik. Gömmer mig på perrongen/tunnelbanan/tåget/wherever.

[ krasch and burn girl. going down, down, down ]

Inga kommentarer: