söndag 2 november 2008

Söndagstrött.

Lillan är ju en sann Passionista. Som jag. Det var kul igår. Rätt lugnt, men kul.

Natten var däremot inte lika kul. Men jag är inte förvånad. Som alla gånger förut så håller Du mig tillbaka när jag är på väg från Dig. Det är ingen ursäkt att Du var full, Du gör mig illa. Bestäm Dig på riktigt nån gång så jag kan få gå vidare. Jag vill vidare. Jag orkar inte med den här skiten längre. Jag är SÅ jävla trött på det här. Jag älskar att Du hör av Dig, men inte om det ska vara så här.

[ fredag var bäst ]

5 kommentarer:

Anonym sa...

det känns som du läser mina tankar..

Anonym sa...

Så, du orkade gå till Passi iaf. Kände det på mig.

oktoberflikka sa...

milla - Ja du... det är inte lätt...

baby - Aa. Orkade inte klä ut mig umgås med massa folk. Passi1 är safe.

Anonym sa...

Men säg det då istället för att "mygla" eller vad man nu kallar det.Alltså, inte mgla men hajjar du? fattar så klart om du inte vill komma. Trist, det var länge sedan vi gjorde något :)Kanske ses nästa helg?

oktoberflikka sa...

Vem är "anonym"? Baby?
Jag myglar väl inte med nåt? Jag sa att jag inte orkade komma och kanske skulle till Passi. Trodde då att jag inte skulle dit, men EmoFia ville annat och behövde träffa en människa som tycker hon är finast på planeten.