torsdag 24 mars 2011

Trött.

Nu är jag så där trött igen. Som jag var i början på graviditeten. Järnbrist kanske? Ska till MVC imorn, får kolla upp det.
Annars växer magen och Freja sparkar värre än Karate Kid. Hon börjar vid 7 på morgonen, eller innan, och sparkar till jag kliver upp. Sen sätter hon igång igen när det är "Vad blir det för mat?". Jag tror att hon gillar Per Morberg lika mkt som jag. Sista omgången är så klart vid läggdags, runt 22. Rolig bebis.
Nu sparkar hon så hårt att man kan känna utanpå, hela magen skakar. När A. fick känna för första gången tyckte han det var "fint obehagligt".

Annars har vi gjort lite fint hemma. Köpt en hylla och ett soffbord. Härom dagen kom hjärtat hem med ett förkläde, kavel och en söt kökshandduk med får, katter och kossor på. Jag tror han ville ha bullar.

Idag roar jag mig med att frosta av frysen. Medan den är på. Det verkar nämligen som om det inte går att stänga av frysen utan att stänga av kylen.

[ ice ice baby ]

Inga kommentarer: